Kvinner på tvers støtter dere!

 [email protected]
 24.09.02 16:57
  
   Til: [email protected]
   cc:
   Emne: STØTTE TIL ANETTE OG ANN-MARI I LARVIK

111 DELTAKERE PÅ KVINNER PÅ TVERS-KONFERANSEN I OSLO 21 OG 22.SEPTEMBER
STØTTER DERE  I DEN VIKTIGE OG RETTFERDIGE KAMPEN DERE FØRER FOR Å FÅ
TARIFFAVTALE!

Hei, jeg heter Sidsel. Hva kan jeg hjelpe med?